Elina gör en blogg besök!



Eftersom Patrik älskar bowling och det är det han skriver om i bloggen så tänkte jag lägga upp en bild som har med bowling att göra:

(Bilden: Patrik visar olika knep på hur man ska skjuta i väg klotet)

Han är verkligen jätte duktig på att bowla, ibland kan man bli lite avundsjuk på honom eftersom man vill oxå vara bra på något som man verkligen brinner för.

Ni som inte vet vem jag är:

Jag är en tjej som gick samma klass som Patrik under hela gymnasiet men vi träffades en gång innan då vi gjorde ett besök i Örebro.

Vi kom överrens redan första dagen på gymnasiet, han var lite blyg i början men han öppnades sig väldigt fort och vi kom närmare och närmare varandra sen stod vi så nära att vi kunde lita på varandra och prata om allt och ge råd om olika saker och ting.

Vi har alltid kunnat hjälpa och stötta varandra och det är vänskap.

Det var det jag ville skriva!

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0